Увага! Повернення відправленні як «накладений платіж» прийматися не будуть! Будьте уважні та економте Ваш та наш час.
Доставка, оплата і повернення
ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ДОСТАВКА
Ми співпрацюємо з кращими партнероми по доставці в Україні – «Нова пошта» та Укрпошта. Ви можете вибрати зручний вам варіант доставки:
• Доставка кур’єром за адресою
• Доставка в відділення Нова Пошта та Укрпошта
• Доставка в почтомат Приватбанку
Для вас діє безкоштовна доставка по всій Україні при замовленні на суму від 1450 гривень (при повній оплаті на карту). Замовлення на суму менше 1450 гривень: адресна доставка кур’єром (70-90 гривень), доставка у відділення Нова пошта або в почтомат Приватбанку – 55 гривень.
Ми намагаємося доставляти ваші замовлення на протязі 1-3-х днів. Винятками є свята і вихідні дні коли на доставку необхідно трохи більше часу. Ви можете відстежити як посилка рухається в місто доставки.
Час здійснення доставки
Кур’єрська доставка здійснюється:
У робочі дні з 9:00 до 20:00.
У суботу з 9:00 до 16:00.
Час роботи відділень сервісу доставки «Нова пошта» можна дізнатися на сайті.
Служба підтримки клієнтів Нова Пошта
+38 (050) 4 500 609
+38 (098) 4 500 609
+38 (093) 4 500 609
0 800 500 609
Якщо у вас виникли питання щодо роботи Укрпошти або є пропозиції чи зауваження щодо надання послуг, звертайтеся за новим номером гарячої лінії – 0 800 300 545.
Оплата замовлень:
Оплатити замовлення товару на нашому сайті, можна двома способами:
– Оплативши товар карткою Visa або MasterCard через сервіс від Приват банку Liqpay. (Для цього необхідно ввести данні картки та CRV-код)
– Оплатити товар на наш картковий рахунок через Приват24.
– Замовити послугу від Нова пошта «накладений платіж»
Для замовлення послуги «накладений платіж» необхідно оплатити послуги доставки в обидві сторони у сумі – 100 грн. Ці кошти будуть в раховані в суму товару під час розрахунку.
Увага! Кошти за доставку не є передплатою за товар тому, у разі відмови від отримання товару, кошти за доставку (у сумі 100 грн.) клієнту не повертаються.
Замовляючи товар, на нашому сайті, клієнт підтверджує, що ознайомлений з усіма умовами придбання та доставки товару та повністю з ними згоден.
ЯК ПОВЕРНУТИ ТОВАРИ
У разі якщо придбаний Вами товар не підійшов (і немає слідів використання) або виявлений брак, Ви маєте можливість здійснити повернення відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
Для здійснення повернення вам необхідно:
⁃ написати нам на електронну адресу starberry.in.ua@gmail.com
⁃ відправити товар Новою поштою на наші реквізити.
⁃ послуги доставки повернення оплачує клієнт.
⁃ кошти за товар будуть перераховані, на вашу картку, протягом 5-ти робочих днів з моменту отримання товару.