Доставка, оплата і повернення
ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ДОСТАВКА
Ми співпрацюємо з кращими партнероми по доставці в Україні – «Нова пошта» та Укрпошта. Ви можете вибрати зручний варіант доставки:
- Доставка кур’єром за адресою
- Доставка в відділення Нова Пошта та Укрпошта
- Доставка в поштамат Нова Поштаx
- Міжнародна доставка Укрпоштою або Новою Поштою
Ми намагаємося доставляти ваші замовлення протягом 3-х робочих днів. Винятками є свята і вихідні дні, коли на виготовлення та відправлення потрібно більше часу.
Час здійснення відправки замовлення у відділення:
У будні дні з 17:00-19:00
Час роботи відділень сервісу доставки «Нова пошта» можна дізнатися на сайті.
Служба підтримки клієнтів Нова Пошта:
+38 (050) 4 500 609
+38 (098) 4 500 609
+38 (093) 4 500 609
0 800 500 609
Якщо у вас виникли питання щодо роботи Укрпошти або є пропозиції чи зауваження щодо надання послуг, звертайтеся за новим номером гарячої лінії – 0 800 300 545.
Оплата замовлень:
Оплатити замовлення товару на нашому сайті, можна двома способами:
– Оплативши товар карткою Visa або MasterCard через сервіс від Приват банку Liqpay. (Для цього необхідно ввести данні картки та CRV-код)
– Оплатити товар на наш банківський рахунок через термінал чи мобільний банкінг.
– Замовити послугу від Нова пошта «накладений платіж»
Для замовлення послуги «накладений платіж» необхідно оплатити послуги доставки в обидві сторони у сумі – 200 грн. Ці кошти будуть враховані в суму товару під час розрахунку.
Увага! Кошти за доставку не є передплатою за товар тому, у разі відмови від отримання товару, кошти за доставку (у сумі 200 грн.) клієнту не повертаються.
Замовляючи товар, на нашому сайті, клієнт підтверджує, що ознайомлений з усіма умовами придбання та доставки товару та повністю з ними згоден.
ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ:
За законом України, є 2 причини, через які Ви можете повернути товар.
Перша причина – це товар неналежної якості. Бракованим вважається такий товар, у якому:
- усунення дефекту неможливе;
- дефект змінює товар так, що він не відповідає своєму опису в договорі про покупку.
Увага! Якщо товар не підходить Вам по розміру, він здається великим, це не дефект! Це означає, що Ви не ознайомились із розмірною сіткою на цю модель.
Друга причина – товар якісний, але він Вам просто не сподобався або не підійшов за кольором, розміром тощо.
Протягом 14-ти днів Ви маєте повне право повернути або обміняти товар, що вам не сподобався. Для цього є кілька умов, які мають бути дотримані з Вашого боку:
- наявність даних із замовлення що доводить, що цей товар Ви придбали саме у нас;
- збереження товарного вигляду , без присутності запаху та пошкоджень у вигляді плям;
- збереження комплектації товару – упаковка, наявність бірки, подарунковий конверт.
Пам’ятайте, що у разі повернення якісного товару, закон України захищає не лише Вас, а й наступних покупців. Товар, який Ви повернули тільки тому, що він не сподобався особисто Вам, буде проданий тій людині, якій цей товар сподобається. Він буде використаний за призначенням і тому важливо, щоб він залишився таким самим, яким потрапив у Ваші руки.
Для здійснення обміну\повернення вам необхідно:
- Зателефонувати за контактними телефонами на нашій сторінці та уточнити всю процедуру повернення або обміну товару у менеджера;
- Написати нам у Instagram, Facebook або чат боті https://starberry.com.ua/contacts/
- Вказати номер телефону та ПІБ отримувача попереднього замовлення, а також причину обміну чи повернення товару, та на прохання менеджера надайте фото доказ;
- Отримайте дані для доставки до нас від менеджера та вкажіть актуальні дані отримувача та адресу для доставки нового замовлення;
- Надішліть нам номер ТТН.
Після отримання товару, ми оглядаємо річ, та оформлюємо на виробництво виготовлення новго одягу. Термін виготовлення 2-3 робочих дні.
У разі повернення, кошти за товар повертаються на Вашу картку протягом 3х робочих днів після отримання та огляду товару нами.
Увага! Послуги доставки обміну або повернення оплачує клієнт.